سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

ساخت داروی درمان آب مروارید با الهام از قرآن

 

گروه بین‌الملل: یک پزشک مصری موفق شد با الهام از آیات سوره یوسف (ع) داروی درمان آب مروارید را بسازد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به نقل از روزنامه یمن‌تایمز، این دارو که «داروی قرآن» نام دارد، توسط دکتر عبدالباسط محمد و با استفاده از ترکیبات موجود در عرق بدن انسان ساخته شده است.

دکتر عبدالباسط محمد درباره نحوه الهام از آیات قرآن برای ساخت این دارو می‌گوید: «یک روز صبح در حال خواندن سوره یوسف(ع) بودم که آیات 84 تا 93 این سوره نظر مرا جلب کرد. حضرت یوسف (ع) که اکنون عزیز مصر است، در آیه 93 خطاب به برادران خود می‌گوید: «حال این پیراهن مرا ببرید و بر روی صورت پدرم بیاندازید تا بینا شود».

حضرت یعقوب(ع) در فراق فرزند خود یوسف (ع) بسیار گریه می‌کند و بر اثر این گریه‌ها چشم‌هایش سفید شده و بینایی خود را از دست می‌دهد. اما با انداختن پیراهن یوسف (ع) بر روی چشمان پدر، بینایی حضرت یعقوب (ع) بازمی‌گردد.

این محقق مصری می‌افزاید: «من با خود فکر کردم که چه چیز در پیراهن یوسف (ع) می‌توانست اثر شفابخش بر چشمان یعقوب(ع) گذارد و سرانجام به این نتیجه رسیدم که چیزی جز عرق بدن یوسف (ع) نمی‌تواند عامل بینایی چشمان پدر باشد.»

وی در ادامه اظهارکرد: «با مطالعه بر روی ترکیبات عرق انسان و آزمایش آن بر روی خرگوش‌ها به نتایج مثبتی دست یافتم. پس از آزمایش داروی خود بر روی 250 بیمار مبتلا به آب مروارید و احراز 99 درصدی اثربخشی این دارو، برایم مسجل شد که این معجزه‌ای از سوی قرآن بود.»

یادآوری می‌شود، قرار است یک شرکت داروسازی سوئیسی «داروی قرآن» را که بدون عوارض جانبی است و 99 درصد موثر بوده و به تایید موسسات تحقیقاتی اروپا و آمریکا رسیده است، به تولید انبوه برساند.






تاریخ : دوشنبه 88/2/28 | 5:18 عصر | نویسنده : علی فاضلی | نظرات ()

 

تاثیر دعا برمغز انسان

محققان با اسکن مغز بیش از 20داوطلب در هنگام دعا وصحبت با خداوند اعلام کزدند مغز افراد در هنگام دعا به گونه ای که در هنگام صحبت با یک دوست فعال می شود فعالیت می کند. محققان دانشگاه آرهاوس دانمارک به منظور مطالعه بر روی این پدیده از داوطلبان خواستند یک بار به خواندن یک دعای مذهبی ویک بار به خواندن یک متن  غیرمذهبی واجتماعی اقدام کنند.به گفته محققان در هنگام انجام عملیات اول وخواند دعای خداوند مخصوص مسیحیان قسمتهایی از مغز که با مرورذهنی وتکرار در ارتباط است فعال شد. طی ازمایش دوم داوطلبان قبل از خواستن آرزوهای خود از شخصیت خیالی بابانوئل مشغول به  خواندن دعاهای شخصی خود شدند که این عمل باعث فعال سازی قسمتهایی از مغز که درهنگام برقراری ارتباط با انسانی دیگر فعال می شود شد. این محدوده از مغز با تئوری ذهن (هشیاری از اینکه دیگران دارای انگیزه وغرض مستقل هستند)در ارتباط نزدیک است. قشر پیشین مغز در انسان یکی از عوامل کلیدی تئوری ذهن است.به گفته محققان این قسمت از مغز داوطلبان در هنگام انجام آزمایش دعاهای شخصی وصحبت با شخصیت بابانوئل غیر فعال بوده است.این پدیده نشان میدهد داوطلبان بابانوئل را شخصیتی کاملا خیالی وخداوند را موجودیتی واقعی می دانند






تاریخ : یکشنبه 88/2/6 | 6:0 عصر | نویسنده : علی فاضلی | نظرات ()

آخرین توفان

به دنبال تو می گردم نمی یابم نشانت را

بگو باید کجا جویم مدار کهکشانت را ؟

تمام جاده را رفتم غباری از سواری نیست

بیابان تا بیابان جسته ام رد نشانت را

نگاهم مثل طفلان ، زیر باران خیره شد بر ابر

ببیند تا مگر در آسمان ، رنگین کمانت را

کهن شد انتظار اما به شوقی تازه ، بال افشان

تمام جسم و جان لب شد که بوسد آستانت را

کرامت گر کنی این قطره ناچیز را ، شاید

که چون ابری بگردم کوچه های آسمانت را

الا ای آخرین توفان ! بپیچ از شرق آدینه

که دریا بوسه بنشاند لب آتش نشانت را






تاریخ : پنج شنبه 88/2/3 | 7:39 عصر | نویسنده : علی فاضلی | نظرات ()

یافته های جدید درباره سجده کردن

بر اساس تازه‌ترین پژوهش‌های علمی، سجده کردن انسان
را از بیماری‌های
روحی، جسمی و هم‌چنین سرطان حفظ می‌کند.

پروفسور
محمد
ضیاءالدین حامد از اساتید
علوم بیولوژیک و از مسوولان پژوهشگاه مرکز تکنولوژی قاهره
با
اعلام این خبر اظهار داشت: در قرن حاضر که انسان از هر جهت در معرض
الکترومغناطیس‌ها قرار دارد
و هم‌چنین نیاز انسان به تخلیه اشعه‌های زائد وجود
دارد،
دریافتیم که تخلیه این اشعه‌ها از طریق سجده کردن صورت می‌گیرد.
وی
ادامه داد: بر اساس یافته‌های موجود، هر اندازه که محور طولی انسان کاهش
یابد، میزان در معرض اشعه‌های
الکترومغناطیسی قرار گرفتن او نیز کم می‌شود.
در
زمان سجده کردن هم محور طولی انسان و هم به دنبال آن میزان تاثیرگذاری
الکتریسیته‌ها کم می‌شود و
سپس عمل تخلیه از طریق تماس پیشانی با زمین صورت
می‌گیرد،
البته در زمان سجده به دلیل آنکه دیگر نقاط بدن هم با زمین ارتباط
می‌یابند، عمل تخلیه آسان تر
انجام می‌شود و انسان از بیماری‌های روحی، جسمی و حتی
سرطان
در امان می‌ماند.
وی افزود: شیوه درست تخلیه الکتریسیته‌ی بدن به همان شیوه‌ای
است که انسان در
زمان
نماز گزاردن دارد و به سوی مکه نماز می‌خواند، چرا که این حالت بهترین حالت
است و شخص احساس آرامش و
راحتی بیشتری خواهد داشت





تاریخ : سه شنبه 88/2/1 | 6:50 عصر | نویسنده : علی فاضلی | نظرات ()
تاثیر نماز بر بیماری های مقاربتی

"ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر
"  ( سوره عنکبوت آیه 45 )
با این که همواره نام "زیگموند فروید" به عنوان پزشکی نابغه و اندیشمندی بی نظیر که با کاوش در عمیق ترین ابعاد روان انسانی، بانی بزرگ ترین انقلاب در علم روان پزشکی شد، بر پیشانی دانش بشری می درخشد، اما برخی خطاهای او و همچنین تعبیرهای نادرستی که متاخرین او از نظریاتش به عمل آوردند، منجر به فجایعی جبران ناپذیر در عرصه جوامع گوناگون شد.
فروید می گفت: عقده های جنسی بشر مسبب رکود و عقب ماندگی انسان ها در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و .. است و غربی ها با قبول نظریه او از حدود 5 دهه ی پیش و آزاد گذاشتن بی قید و شرط روابط جنسی به ناگاه به رشدی باور نکردنی و جهشی سرسام آور در زمینه های گوناگون دست یافتند !؟! (1)
اما در عوض، آزادی بی حد و حصر جنسی ارمغان های مرگبار گوناگون نیز برای آنها به همراه داشت که از آن جمله بیماری های مختلف مقاربتی، از جمله سوزاک و سیفلیس و ... است که در طب امروز با عنوان بیماری های (S.T.D) Venereal شناخته می شوند و بخش عمده ای از مراقبت های پزشکی را به خود اختصاص می دهند.
از طرفی بیماری مهلک و مرموز Aids (ایدز) را نیز می توان به نوعی جزو این گروه بیماری ها به حساب آورد. در بروز همه این بیماری ها، روابط متعدد و نامشروع جنسی با شریک های جنسی گوناگون نقش اصلی را ایفا می کنند.
اما اسلام و شکل حقیقی آن یعنی تشیع، با این که با رهبانیت و تجرد به شدت مخالفت می کند(بر خلاف مسیحیت کاتولیکی و متعصب)، نسبت به ارضای غریزه جنسی در حد نیاز و در چارچوب مشروع نظر بسیار مساعدی دارد تا جایی که قانون "ازدواج موقت" را برای بهره وری از این نعمت بزرگ الهی وضع می نماید. اما آنجا که کار این غریزه به فساد کشیده شود و به صورت فحشا(2) بروز نماید ،اسلام برخورد و مقابله قاطع با موارد فتنه را پیشنهاد می نماید و مجازات های سخت برای افراد خاطی در نظر می گیرد.
بسیاری از قوانین اسلامی از جمله "نماز" به گونه ای خود بخود و شاید ناخوداگاه (آن طور که خدای بزرگ در سوره عنکبوت فرموده است) انسان های مومن را از نزدیک شدن به فحشا بر حذر می دارد که مثلا ضمن مقایسه اجمالی آمار بیماری های مقاربتی در غرب با جوامع مسلمان، می توان به این نکته مهم دست یافت .
 توجیه علمی این قضیه نیز با توجه به تغییر و تحولاتی که بر اثر نمازهای پنجگانه در ناقل های عصبی محرک جنسی به وقوع می پیوندد و منجر به مهار شهوت در موارد نامشروع می شود، قابل بررسی است که ما در بحث تعادل ناقل های عصبی بدان توجه خاص خواهیم داشت. هر چند که در این مورد، تلقین نیز به عنوان یک توجیه علمی خوب مطرح است.
به قول حضرت آیت ا.. خزعلی : "پسر و دختر جوان که انگیزه شهوت دارد، وقتی به نماز ایستاد و پنج نوبت "الحمدا.. رب العالمین" گفت، یعنی تمام سپاس و ثنای من مال آن کسی است که مالک بدن و جسم عواطف و احساس، سلسله اعصاب و قلب و گردش خون من و تمام امکانات و ارزش های من است، یک انگیزه قوی در او پیدا می شود. انگیزه ای که توان مقابله او را در مقابل انگیزه جنسی فزونی می بخشد." (3)
و به این ترتیب نماز حقیقی، خود به خود و فعالانه ریشه فساد جنسی و فحشاء را می خشکاند و متعاقب آن آمار بیماری های مقاربتی را به شدت کاهش می دهد.  






تاریخ : دوشنبه 88/1/31 | 9:48 عصر | نویسنده : علی فاضلی | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ریحان باکس
  • 

    مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

    کد مداحی آنلاین برای وبگاه
    
    نجوم | آپلود
    کبوتران زمینی | گالری عکس
    بازی آنلاین | قیمت طلا
    کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت